اردبیل - ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل در کوتاه مدت خبر داد.

 فرزاد قلندری روز چهارشنبه گفت: پیمانکار احداث بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی اردبیل انتخاب و تجهیز کارگاه صورت گرفته و بخشی از منابع مالی مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهوری و بخشی نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی تامین شده است.

وی از تایید نقشه‌های این بیمارستان و صدور مجوز آن توسط  وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکی خبر داد و افزود: با پیگیری های استاندار اردبیل و طبق هماهنگی بعمل آمده که از وزارتخانه در مرکز صورت گرفته، طوری برنامه‌ریزی شده تا در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا این‌پروژه بصورت ضربتی تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قلندری ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی را از اولویت‌های ضروری و مورد نیاز استان دانست و اظهار امیدواری کرد با شتابی که در اجرای طرح‌های حوزه بهداشت و درمان شکل گرفته ، در میان مدت شاهد ارتقای رتبه استان در این بخش باشیم.

بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ تخت بستری در بیمارستان‌های استان اردبیل وجود دارد و این تعداد باید تا سال ۱۴۰۰ به بیش از سه هزار و ۴۰۰ تخت افزایش یابد.