بندرعباس- ایرنا- مدیرکل تشکل‌های دینی ومراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هزار و ۹۶۲ تشکل مذهبی کشور در تحقق پویش ملی «به توان ما» برای اقدام‌های بهداشتی وپیشگیری از ویروس کرونا سهیم شدند.

حجت الاسلام مجید باباخانی چهارشنبه شب در دیدار با امام جمعه بندرعباس درتشریح فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا افزود: پویش ‌«به توان ما» از همان روزهای نخست اسفند سال گذشته با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق هیات‌های مذهبی، مراکز و موسسه‌های قرآنی و سایر تشکل‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برای خرید بسته‌های سلامت و ارسال به مناطق محروم راه اندازی شد.
وی بیان داشت: در قالب این پویش ملی ۶۳۵ موکب سلامت درسطح کشور راه اندازی شد و حدود ۱۷۱میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال امکانات بهداشتی جمع آوری و در اختیار خانواده های محروم قرارگرفت. 
این مسوول فرهنگی یادآورشد: بنابر آمارها حدود ۱۶۰ هزار و ۴۹۷ نفر تاکنون در اجرای این پویش ملی با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری داشته اند.
حجت الاسلام باباخانی یادآورشد: برگزاری برنامه‌های ویژه دهه مهدویت در آستان قدس رضوی، جمکران و حرم حضرت معصومه(س)، راه‌اندازی پویش‌های اوقات فراغت ویژه نوجوانان در سراسر کشور و اجرای طرح مواسات وهمدلی از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.
وی با اشاره به اینکه همه اقشار مختلف مردم و نهادهای انقلابی در رزمایش همدلی و مواسات، تلاش کردند، گفت:   این برنامه نیازمند یک مدیریت متمرکز و توزیع مناسب بود که این اتفاق بزرگ حول محور پایگاه توحید در مساجد و با محوریت امام مساجد و معتمدان در محلات رقم خورد.