روح الله محسن زاده روز جمعهدر گفت وگوبا ایرنا اظهار داشت: ضمن اولویت بندی طرح ها، از تزریق قطره چکانی اعتبارات بین پروژه ها بپرهیزیم و بر مبنای اولویت، اعتبار مورد نیاز را برای تکمیل پروژه ها در نظر بگیریم .
وی ادامه داد: وسعت ۷۰ هزار کیلومترمربعی هرمزگان، بحث ژئو تکنیکی و ارتفاع پستی که نسبت به استان های همجوار دارد و آب های روانی که به این استان سرازیر می شود هزینه های ساخت راه سازی را در هرمزگان افزایش داده است.
محسن زاده یاد آور شد: با وجود تمام کمبودها و فشارهای اقتصادی با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه های نیمه تمام در هرمزگان داریم.
وی تاکید کرد: با توجه به حدود ۷۰درصد صادرات و واردات کشور از مسیر هرمزگان و اهمیت ترانزیتی بودن برای توسعه استان ، می طلبد جایگاه آن را به مسوولان گوشزد کنیم تا اعتبارات لازم در جهت ساخت راه هایی مناسب در این شاهراه اقتصادی اختصاص یابد.