شاهرود - ایرنا - امام جمعه میامی گفت: معیشت مردم، با توجه به مشکلات اقتصادی، در اولویت برنامه‌های مجلس یازدهم قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجدجامع این شهر افزود: عدالت ،عزت و حفظ مصالح ملی ،مبارزه با فساد ، تبعیض و توجه به حقوق مردم، از مهمترین وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم، تصریح کرد : نمایندگان مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

امام جمعه میامی گفت : حضور بی نظیر مردم در انتخابات هفتم اسفندماه انتظارات را از مجلس یازدهم بالا برده است.

صفایی پور در ادامه با اشاره به آثار بیماری کرونا در جامعه ادامه داد: مردم با توجه به بازگشایی مساجد و برخی مکان های عمومی، پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

 امام جمعه میامی گفت: با مشارکت مردم و مسئولان و عمل به سخنان رهبر معظم انقلاب بحران ها و توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد و سربلند و پیروز از مشکلات عبور خواهیم کرد.

صفایی پور باتوجه به رسیدن نفتکش های ایران به ونزوئلا اظهارداشت : در شرایط تحریم کشور رسیدن نفتکش ها به کشور مقصد، از شاخصه های اقتدار جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به پشت سر گذاشتن ماه مبارک رمضان،گفت : ماه مهمانی خدا بهترین فرصت برای خودسازی بود و امسال مردم علاوه بر مناجات با خداوند متعال در راه رفع مشکلات معیشتی اقدام جهادی داشتند و رزمایش مواسات و کمک مومنانه گامی موثر در راستای خدمت به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا بود.

میامی با دوبخش مرکزی وکالپوش در شرق استان سمنان قرار دارد.