ایلام - ایرنا - مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام گفت: با توجه به انتشار کرونا و لغو تمامی دیدارهای فوتبال لیگ برتر بانوان، رقابت‌های پایانی این تیم نیز برگزار نمی‌شود.

ایناس آراسته‌نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از انتشار کرونا در کشور و به تبع آن در استان تمامی بازی‌های نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال زنان لغو شد و تیم پالایش گاز ایلام با قرار گرفتن در رده پنجم جدول و تنها با سه امتیاز اختلاف با تیم چهارم به کار خود در این دوره از رقابت‌ها پایان داد.

وی افزود: چهار دیدار از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ۹۸ بانوان باقی‌مانده است اما با توجه به اینکه سه تیم اول جدول مشخص شده و ۲ تیم نیز به دسته اول سقوط کردند قرار شد این دیدارها لغو و لیگ برتر پایان یابد.

آراسته‌نژاد یادآور شد: دیدار تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر ۹۸ با تیم آویسای خوزستان بدلیل شیوع کرونا برگزار نشد.

مربی تیم فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام اضافه کرد: آخرین دیدار برگزار شده تیم پالایش با زاگرس شیراز بود که با نتیجه مساوی پایان یافت.

مربی فوتبال پالایش گاز بانوان ایلام در خصوص تمرینات تیم نیز گفت: با شیوع کرونا تمامی فعالیت‌های باشگاه تعطیل و مجوزی برای از سرگیری تمرین بازیکنان ابلاغ نشده است و مسابقات نیز تا اطلاع بعدی برگزار نمی‌شود.

آراسته‌نژاد افزود: فوتبال لیگ برتر بانوان هرساله مهرماه آغاز می‌شود اما امسال با توجه به شرایط بوجود آمده زمان مشخصی برای برگزاری آن تعیین نشده است.

وی تاکید کرد: از هر تجمعی که خطر انتشار این بیماری را به همراه داشته باشد باید جلوگیری شود و جامعه ورزشی نیز تابع این تصمیمات خواهد بود.

تیم پالایش گاز بانوان ایلام با ۱۴ بازی و ۳۵ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.