خمین - ایرنا - رئیس آموزش و پرورش دلیجان گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان این شهرستان به علت نداشتن اینترنت و تلفن همراه هوشمند نتوانستد از آموزش در فضای مجازی در زمان تعطیلی مدارس استفاده کنند.

«مهدی دلاوری» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین تعداد دانش آموزان غیر بهره‌مند دلیجان از آموزش در فضای مجازی ساکن روستا و یا اتباع بیگانه هستند،
که  به منظور ایجاد فرصت برابر برای همه دانش اموزان شهری و روستایی؛ یکصد لوح فشرده محتوای آموزشی تهیه و برای آنان ارسال شد.

وی اظهار داشت : با وجود تعطیلی مدارس، آموزش تعطیل نشد و  پنج هزار و ۵۰۰ دقیقه محتوای آموزشی برای تمام مقاطع تحصیلی از سوی آموزش و پرورش شهرستان دلیجان تهیه و در فضای مجازی منتشر شد.
وی با اشاره به تشکیل کمیته محتوای آموزشی در اسفند پارسال در آموزش و پرورش دلیجان گفت: ۷۰ معلم این شهرستان تولید محتوای آموزشی در زمان شیوع بیماری کرونا را بر عهده داشتند.

رئیس اموزش و پرورش دلیجان گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم به صورت هماهنگ با سراسر کشور و با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود و تمام حوزه‌های امتحانی قبل از ورود دانش آموزان ضدعفونی می‌شود.

شیوع ویروس کرونا مدارس سراسر کشور را از اسفند پارسال تعطیل کرد.

دلیجان در جنوب استان مرکزی واقع شده و دارای ۹ هزار و ۳۵۰ دانش آموز در ۸۰ واحد آموزشی است.

بر اساس اعلام  کیانوش جهانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۱۶۷ هزار و ۱۵۶ نفر تا ۱۶ خرداد ۹۹  به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هشت هزار و ۱۳۴ نفر رسید.