مراغه - ایرنا -  فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۷ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در اجرای طرح ضربتی کنترل وسایل نقلیه در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ رمضان اللهوردیان  روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور ارتقاء توان عملیاتی، کشف وسایل نقلیه مسروقه و افزایش رضایتمندی مال باختگان، با تشکیل اکیپی مجرب از ماموران پاسگاهآیت اله غفاری طرح کنترل پارکینگ های این شهرستان اجرا شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح ضربتی و نیز استعلامات رایانه ای از وسائط نقلیه موجود در پارکینگ های سطح شهر، ۱۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، شناسایی و کشف شد.

اللهوردیان اضافه کرد:موتورسیکلت های سرقتی پس از تشخیص هویت به مال باختگان تحویل می شود.

وی گفت:  پلیس با بکارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند اما ضروری است که شهروندان نیز باید به هشدارهای پلیسی در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارائه می شود توجه داشته و خودرو و موتورسیکلت خود را در مکان های مطمئن پارک کنند.

وی افزود: همچنین شهروندان در جهت پیشگیری از سرقت، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.