سمنان- ایرنا- مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرهای استان از ابتدای تیرماه برگزار می شود.

محمدحسن پیرچه روز چهارشنبه در گفت و گو با افزود: با موافقت علیرضا آشناگر استاندار سمنان به عنوان رییس استانی ستاد مقابله با کرونا، نماز جمعه در کلیه نقاط استان سمنان از ابتدای تیرماه اقامه می شود.

وی افزود: تاکید استاندار سمنان بر برگزاری نماز جمعه با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا است.

مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه استان سمنان یادآور شد: نماز جمعه طی هفته های گذشته در شهرستان های سفید استان شامل شاهرود و میامی برگزار می‌شد.

برگزاری نماز جمعه در شهرهای مختلف به نظر ستاد ملی و ستاد استانی مقابله با کرونا بستگی داشت که اکنون با تایید استاندار سمنان نماز جمعه از ابتدای تیرماه در سراسراستان سمنان اقامه خواهد شد.

به گفته ظهر دیروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۱۷۵ هزار و ۹۲۷ نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۸ هزار و ۴۲۵ نفر رسید.