این خودرو در کلاس سوپرمینی قرار گرفته و طراحی آن خودروهای موتور جلو - محور جلو بوده است.
مدیر این شرکت خودروساز فرانسوی گفت: رنو قصد دارد نسل پنجم این خودرو را در «بورسا» ترکیه مونتاژ کند.
رنو در سال های گذشته تعداد قابل توجهی از محصولات خود را که در بازار ایران تولید و به فروش می رساند اما تحت فشار تحریم های یکجانبه آمریکا بازار پررونق ایران را ترک کرد.
بازار رنو ۵ در دهه ۱۹۷۰ محدود به فرانسه و اروپا بود اما کلیو توانسته در بسیاری از بازارهای بزرگ در آمریکای لاتین، مکزیک و ترکیه فروش داشته باشد.
شرکت رنو روز ۲۹ می/ ۹ خرداد اعلام کرد که قصد دارد به عنوان بخشی از برنامه کاهش هزینه ۲ میلیارد یورویی (۲.۲ میلیارد دلاری) خود، ۱۵ هزار شغل را در تاسیسات و کارخانه های وابسته به این شرکت در سراسر جهان، حذف کند.
چندی پیش وزیر مالی فرانسه درباره احتمال حذف شرکت خودروسازی رنو در صورتی که به زودی کمکهای لازم را دریافت نکند و گزارشی از ژاپن درباره این که شرکت خودروسازی نیسان به عنوان شریک رنو در حال بررسی تعدیل ۲۰ هزار نیرو است، زنگ هشدار را برای صنعت خودروسازی اروپا به صدا درآورد.