تهران-ایرنا- نماینده بم در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات مهمی در جهت توسعه و گسترش سرعت و پهنای باند اینترنت در کشور صورت گرفت.

«موسی غضنفرآبادی» در جلسه علنی امروز- یکشنبه- پس از ارائه گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از محمد جواد آذری جهرمی برای وضعیت مخابراتی کشور و اقدامات انجام شده در این وزارتخانه تشکر کرد و گفت: اقدامات مهمی در جهت توسعه و گسترش سرعت و پهنای باند اینترنت در کشور صورت گرفت، شما فضای مجازی را گسترش و سرعت دادید که در جای خود قابل تقدیر است اما شما چاقوی دو لبه را تیز کردید.

وی سوال کرد: فضای مجازی با سرعت اینترنت که اتوبان امنی برای حمله ضد انقلاب به ملت ایران به وجود آمد، بسیاری از جوانان ما در این اتوبان کشته و مجروح شده اند، اعتراضات به حق مردم با تاخت و تاز ضد انقلاب و سلطنت طلبان در این فضا به مسیرکج رفت و از مسیر خود خارج شد و خسارات زیادی بر ملت ایران تحمیل کرد، آیا وزیر ارتباطات در این زمینه مسئولیت ندارد.

نماینده بم افزود: چرا پیام رسان های داخلی حمایت نشدند اما در مقابل از پیام رسان های خارجی حمایت شد،  اینستاگرام قتلگاه اعتقادات جوانان تبدیل شده، چقدر از خانواده ها که به خاطر این فضا متلاشی نشدند. فضای خانمان سوز، بی دینی، بی غیرتی، غرب گرایی و بی اخلاقی در پیام رسان های خارجی وجود دارد، چه کسی باید تهدیدها دراین فضا را مدیریت کند، متولی این کار چیست آقای وزیر آیا شما در این زمینه مسئولیت ندارید.

وی ادامه داد:  چه اصراری برای تقویت پیام رسان های خارجی وجود دارد، آیا شما به عنوان یک وزیر جوان و متدین نباید اقدامی  در این زمینه  انجام دهید، آیا از بیرون القائاتی به وزارت ارتباطات صورت می گیرد انتظار ما از وزیر جوان و با اطلاعات و متدین این است که فضای مجازی کنترل و مدیریت شود.