بجنورد- ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای توسعه شهرستان باید به نماینده‌ها ایده دهند تا آنها بتوانند برنامه‌های توسعه ای را در مناطق مختلف مصوب کنند.

علی جدی عصر چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شیروان اظهار داشت: حتی مطالبات مدیران دستگاه های اجرایی از مرکز پیگیری خواهد شد تا شهرستان توسعه لازم را داشته باشد.

وی گفت: مدیران دستگاه اجرایی باید مسلط به قوانین بوجه باشند تا حق شهرستان در این زمینه بخوبی ایفاد شود.

جدی با بیان اینکه از ایده همه افراد بدون توجه به گرایش های سیاسی برای توسعه شهرستان استقبال می شود، افزود: با همت مسوولان شهرستان و تخصیص اعتبارات طرح های نیمه تمام در اولویت و با جدیت دنبال می شود.

فرماندار شیروان هم گفت: همه دستگاه های اجرایی و نهادها باید از ظرفیت نماینده شهرستان برای رفع مشکلات و جذب اعتبارات ملی استفاده کنند.

امین رضا مرآتی اظهار داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، شهرستان شیروان در اجرای برنامه های اقتصادی موفق عمل کرده است و سال گذشته تسهیلات اشتغالزایی خوبی در این شهرستان جذب شد.

وی گفت: اعتبارات تخصیص یافته به شیروان پاسخگوی نیازات شهرستان نیست باید از ظرفیت های ملی از طریق نماینده و جذب سرمایه گذار اقدام کنیم.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.