ارومیه- ایرنا- رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: سهمیه دوم لیگ برتر این شهر حفظ و با نام «آذرباتری» در رقابت‌های فصل ۹۹ حضور خواهد یافت.

محمد حضرت‌پور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال و در لیگ برتر والیبال، شهر ارومیه و استان آذربایجان‌غربی با ۲ تیم حضور خواهد یافت و با توجه به قانون و حضور تیم "شهرداری ارومیه" به‌عنوان نماینده اول، سهمیه دوم نیز حفظ و قرار شد تیم "آذرباتری" به عنوان نماینده دوم توسط بخش خصوصی در لیگ برتر شرکت کند.

وی گفت: ارومیه، شهری با پتانسیل‌های بالا در رشته والیبال است و مردم این شهر از پیر و جوان به این رشته علاقه‌مند هستند و حضور ۲ تیم نیز زمینه را برای شکوفایی و پرورش استعدادهای بالقوه شهر فراهم کند.

رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: علی‌رغم حضور این تیم توسط بخش خصوصی، باشگاه شهرداری، هیات والیبال استان، جامعه والیبال و هواداران پرشور این شهر در کنار تیم دوم ارومیه بوده و از آن حمایت خواهند کرد.

شهرداری جوان ارومیه، در دسته یک باشگاه‌های کشور در فصل گذشته موفق شده بود با پیروزی در تمام بازی‌های خود، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند که امسال به عنوان تیم دوم شهر ارومیه با نام آذرباتری در لیگ برتر حاضر خواهد شد.

در لیگ نیمه تمام فصل گذشته، تیم شهرداری ارومیه در رده سوم قرار گرفت.

با اعلام سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، ۱۲ تیم برای حضور در لیگ برتر سال ۹۹ اعلام آمادگی کرده‌اند.