بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به ۲۵ مورد از درخواست‌ها و شکایت‌های مردمی به صورت برخط و مستقیم پاسخ داد.

محمدصادق معتمدیان دومین بار در یک هفته گذشته برای گفت و گوی مستقیم با مردم در مرکز سامد حضور یافت. 

وی از ساعت ۹ تا ۱۱ امروز با استقرار در مرکز سامد، به سؤالات و مسایل مردم که از طریق شماره تلفن ۱۱۱ مطرح شد، پاسخ گفت. 

ارتباط استاندار خراسان جنوبی به صورت در لحظه با مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و ارائه دستورات لازم برای رفع مشکلات و موارد مطرح شده از دیگر رویدادهای این حضور ۲ ساعته بود.

معتمدیان با توجه به حجم تماس‌های تلفنی در این بازه زمانی و استقبال مردم از مرکز سامد، دستور برنامه‌ریزی برای حضور هفتگی در این سامانه را تا زمانی که نیاز باشد، صادر کرد.

پاسخگویی شفاف، پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردمی از دستورات اکید استاندار خراسان جنوبی از بدو ورود به استان بوده و همچنان در اولویت کارهای معتمدیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

وی هفته گذشته نیز با حضور در مرکز سامد به درخواست‌های شماری از مردم پاسخ داد.