شهرکرد- ایرنا- سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرا و تکمیل شبکه فاضلاب ۲۳ روستای حاشیه رودخانه زاینده‌رود در این استان، افزون بر یکهزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سهراب بهرامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با توجه به اهمیت مدیریت پسماند و جمع‌آوری فاضلاب در حاشیه زاینده‌رود، ایجاد شبکه فاضلاب در ۲۳روستا و آبادی این منطقه در اولویت جدی این شرکت قرار دارد.

وی، از تکمیل و آماده بهره‌برداری شدن سیستم شبکه فاضلاب شهر جدید تاسیس "هوره "شهرستان سامان در نیمه دوم امسال خبر داد و تصریح کرد: این شبکه اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بهرامی، اجرا و تکمیل  شبکه فاضلاب روستایی "چم زین" در حاشیه رودخانه زاینده‌رود را یادآو شد و تاکید کرد:اجرا طرح شبکه فاضلاب روستایی این منطقه جمعیتی حدود ۲۳ هزار نفر را پوشش می‌دهد. 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری به ایجاد شبکه جمع‌آوری فاضلاب پنج روستای "جمالی"، "دشتی"، "مارکده" ،"قوچان" و"یاسه چاه " در حاشیه زاینده‌رود از محل اعتبارات و تسهیلات بانک توسعه اسلامی اشاره و تاکید کرد: این طرح به صورت ملی با اعتبارات آب و فاضلاب کشور از روستای مارکده آغاز شده است.
به گزارش ایرنا، ۵۰۵ روستا در قالب ۹۴ هزار مشترک زیر پوشش شرکت خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان قرار دارند.