«فرزاد سهیلی» روز سهشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مراسمی که به صورت مجازی، زنده (لایو) در شبکه شاد برگزار شد، پایگاههای اوقات فراغت دانشآموزان بانیازهای ویژه استان فعالیت خود را آغاز کردند.
او اظهار امیدواری کرد برنامههای این پایگاه ها بتواند ضمن مهارتآموزی بخشی از دغدغههای خانوادههای دارای فرزند با نیاز ویژه در شرایط پر اضطراب شیوع بیماری کرونا را پوشش دهد.
او گفت: در راستای سیاستهای وزارت متبوع و سازمان آموزش و پروش استثنایی کشور از ارایه هرگونه آموزش درسی در پایگاههای تابستانی باید خودداری شود.
سهیلی اظهار داشت: از مدیران پایگاههای تابستانی انتظار میرود با بهرهگیری از مربیان توانمند، آموزش دیده و علاقه مند نهایت تلاش خود را برای ارایه آموزشهای مفید و اثرگذار به کار گیرند و آموزش و پرورش استثنایی نیز نهایت حمایت خود را از این برنامهها به عمل میآورد.
حدود سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز استثنایی در ۵۴ مرکز و مدرسه استان کرمانشاه در حال تحصیل هستند.