یزد- ایرنا- استاندار یزد در جریان ارتباط مستقیم با مردم از طریق سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) تاکید کرد: مدیران، پاسخگویی را در محور فعالیت‌های خود قرار دهند.

محمدعلی طالبی پس از پاسخگویی به دغدغه‌های مردم از طریق این سامانه با بیان اینکه مسوولان به صورت ماهیانه بوسیله این فضا با شهروندان ارتباط برقرار می‌کنند افزود: تمامی تماس‌ها مستند و مورد پیگیری قرار خواهند گرفت. 
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری یزد ، وی با بیان اینکه اکثر تماس‌ها و موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان منجر به نتیجه شده اظهار کرد: برخی موارد به دلیل موانع قانونی و یا قرار نداشتن در حیطه اختیارات استانی، محقق نشده است. 
این مسوول با بیان اینکه سامد تنها یکی از مکانیزم‌های ارتباطی مسوولان با مردم است افزود : مواردی همچون ملاقات چهره به چهره، ارتباط از طریق روابط عمومی دستگاه‌ها و همچنین فعالیت و پاسخگویی مسوولان در فضای مجازی از جمله دیگر راه‌های ارتباطی است. 
طلبی همچنین با اشاره  به اینکه ارتباط مدیران با مردم بسیار حائز اهمیت است یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کنونی و مشکلاتی که مردم به آن روبرو هستند مدیران باید بیشترین ارتباط و پاسخگویی را داشته باشند.