سیدرهام حسینی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره خدمات پس از فروش به عنوان متولی معاونت امور مشتریان مخابرات ایران در ارزیابیهای سه ماهه نخست سال ۱۳۹۹ آن معاونت در جایگاه دوم قرار گرفت.
وی از تلاشهای با ارزش کارکنان اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه کرمان بهعلت خدماتدهی مطلوب به مردم استان تشکر و قدردانی کرد.
مدیر مخابرات منطقه کرمان همچنین با قدردانی زحمات و تلاش های هدفمند کارکنان واحد روابط عمومی مخابرات منطقه اضافه کرد: روابط عمومی این منطقه نیز در ارزیابی شاخص های استراژی مندرج در کارت BSC سه ماهه نخست سال ۹۹ در جایگاه پنجم ایران قرار گرفت.
حسینی همچنین با بیان اینکه مشتری مداری اولویت نخست مخابرات منطقه کرمان است، بر تلاش و همراهی تمامی بخشهای مخابرات برای بهبود عملکرد و ارتقای وضعیت خدماتدهی در این منطقه تاکید کرد.