ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با رصد ۱۰۰ درصدی شبکه به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته، همواره در حالت آمادهباش قرار دارد تا در صورت بروز و مشاهده کوچکترین اختلال، آن را برطرف کرده و بهترین و با کیفیتترین خدمات را به مشترکان خود و مشترکانی که از طریق رومینگ ملی، میزبانی میکند، ارائه دهد.
روز دوشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۹، زمینلرزهای به بزرگی ۴.۴ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین، مرز خلیج فارس و جزیره قشم در استان هرمزگان را لرزاند.
ایرانسل، از ابتدای راهاندازی شبکۀ خود، طرح پایداریِ شبکه در شرایط بحران را اجرا کرده تا در مواقع بروز حوادثی مانند بلایای طبیعی، اختلال در تجربۀ مشترکان به حداقل ممکن برسد.
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
در پی وقوع زلزلۀ ۴.۴ ریشتریِ قشم در استان هرمزگان، شبکۀ ایرانسل کاملاً پایدار و در حال خدمترسانی به مشترکان است.
منبع: با مشارکت ایرانسل