تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۸

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز ۲۹۲ بیمار مبتلا به کووید ١٩ در این شهرستان فوت شدند.

مسعود مرسلپور عصر سه شنبه در نشستی که با حضور جلسه اصحاب رسانه در فرمانداری شهرستان اسلامشهر برگزار شد، با توجه  به افزایش چشمگیر شیوع کرونا در این شهرستان افزود: متاسفانه در دوران سخت و طاقت فرسایی در مقابله با کرونا قرار داریم و تحمل این شرایط سخت برای کادر درمان بسیار دشوارتر است.

وی از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خواست تا با آگاهی بخشی و فرهنگ سازی نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از سوی مردم اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیروز تا امروز ۷ مرداد ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۸۷ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۹۶ هزار و ۲۷۳ نفر رسیده است.

براساس این گزارش متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۱۴۷ نفر رسید.