پاسخگویی به تماس چند شهروند و همچنین ملاقات حضوری با تعدادی از مراجعه کنندگان و پیگیری مسایل، مشکلات و دغدغههای شخصی و عمومی آن ها از جمله برنامه های استاندار در سامد بود .
هادی حق شناس در جریان این تماسها ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، دستور لازم را برای اقدام به هریک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاههای اجرایی استانی صادر کرد.
وی در پایان پاسخگویی به سوالات مردمی در سامد گفت: اگر دستگاهها مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از نیازهای مردم رسیدگی و نارسایی ها برطرف خواهد شد.
استاندار گلستان گفت: مدیران باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن مشکلات مردم نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
حقشناس ادامه داد: بیشتر مشکلات امروز مردم مربوط به اشتغال و یا سخت گیری ادارات در صدور مجوز فعالیت کسب و کار بود.
در همین ارتباط امیر محمدپور مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان گفت که در سه ماهه اول امسال ۹ هزار و ۷۶۳ نفر با مرکز سامد استان تماس گرفتند و ۲۴ مدیر، فرماندار و شهردار نیز با حضور در این مرکز ضمن پاسخگویی به تماسهای مردم، به مشکلات آنان رسیدگی کردند.