ایزد_ایرنا_ سرپرست موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد با بیان اینکه افزون بر ۸۰ درصد دانش آموختگان این مرکز آموزشی جذب بازار کار می‌شوند گفت: رشته‌های این دانشگاه متناسب با بازار ارائه می‌شود.

داریوش پورسراجیان روز چهارشنبه در نشست بر خط خانه مطبوعات استان افزود: مهارت پروری دانشجویان از اولویت‌های اساسی این مرکز آموزشی است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۶۵۰ دانش آموخته از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند اظهار داشت:این موسسه فعالیت خود از سال ۸۴ در استان آغاز کرد.

پوررسراجیان تعداد دانشجویان مشغول به تحصیل در این موسسه را یکهزار و ۵۰۰ نفر بیان کرد و گفت: این تعداد در ۵۳ کد رشته در چهار مقطع تحصیلی در سه دانشکده ادامه تحصیل می دهند.

وی مهندسی صنایع، مدیریت بازرگانی، کودکیاری، طراحی دوخت، طراحی پارچه و لباس، نقشه کشی، مهندسی فناوری، گرافیک و حسابداری را از جمله رشته‌های تحصیلی دانشگاه مورد اشاره بیان کرد.

این مسئول تعداد اعضای هیات علمی این دانشگاه را ۲۲۰ نفر ذکر و خاطرنشان کرد: در نظر داریم با توجه به فراهم شدن آموزش فضای مجازی از اساتید برجسته ملی و بین المللی در این مرکز آموزشی استفاده کنیم.

وی ارتباط صنعت با این دانشگاه بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: بخاطر همین تعاملات رشته های مورد نیاز در این موسسه راه اندازی و بخش قابل توجهی جذب بازار کار می‌شوند.

موسسه آموزشی دانشگاه امام جواد (ع) وابسته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.