سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۹۴ درصد از اعتبار تخصیص‌یافته اشتغال مددجویان این اداره کل در سال گذشته جذب‌ شد.

به گزارش ایرنا، محسن مسعودیان راد روز شنبه در نشست با مدیریت امور شعب بانک ملت استان سمنان، افزود: امسال ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع بانک ملت برای تسهیلات اشتغالزایی مددجویان استان سمنان اختصاص دارد.

وی گفت: این اعتبار در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه چهار درصد به مددجویان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه کمیته امداد فقط به حوزه اشتغال اقتصادی نیست، تصریح کرد: امیدآفرینی در خانواده‌های تحت حمایت و توانمندی از اولویت‌های این نهاد حمایتی است.

مسعودیان راد با اشاره به تعامل مطلوب بانک ملت با کمیته امداد برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، تصریح کرد: تسهیل و تسریع درروند پرداخت تسهیلات به مددجویان، از رویکردهای مطلوب این بانک در همراهی با کمیته امداد برای کمک هرچه بیشتر به مددجویان محسوب می شود.

مدیر امور شعب بانک ملت استان سمنان نیز با اعلام آمادگی برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند جویای کار، تاکید کرد: ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد، گام بزرگی در جهت رفع معضل بیکاری در جامعه است.

۱۷ هزار خانوار معادل ۳۶ هزار نفر در استان ۷۰۲ هزار نفری سمنان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

مردم برای مشارکت در نیکوکاری و کمک به مددجویان می‌توانند با شماره گیری کد #۰۲۳*۸۸۷۷* یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir  و یا واریز وجه به شماره کارت «۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۷۶۹۸۴» در این خیر کثیر سهیم شوند.