گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: ۶۴ طرح در بخش‌های مختلف با هزینه ۸۱۲ میلیارد ریال طی هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

حامد قربانی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری گناباد افزود: این طرح‌ها در بخش‌های عمران شهری، کشاورزی، آموزشی، آب و فاضلاب، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، منابع طبیعی، صندوق کارآفرینی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،  کمیته امداد و بهزیستی، برق رسانی، میراث فرهنگی، دامپزشکی و فنی و حرفه‌ای اجرا شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن هفته دولت و سال آخر دولت تدبیر و امید، مسوولان دستگاههای اجرایی گناباد باید دستاوردهای دولت را در حوزه کاری خود منطبق بر واقعیت ها تبیین و منعکس نموده و مسائل مربوطه را با جدیت بیشتری پیگیری کنند و حمایت از اقشار آسیب پذیر، صیانت از اشتغال، حمایت از تولید و کارآفرینی و بستر سازی تحقق جهش تولید را در اولویت اقدامات خود قرار دهند.

فرماندار گناباد گفت: مدیران بانکها با روان سازی ارایه خدمات به مردم و متقاضیان دریافت تسهیلات از هر گونه تفسیر به رای یا اجتهاد در حوزه کاری خود بپرهیزند.

وی افزود: کشور ما هم اکنون در سخت ترین شرایط بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد و با وجود تشدید تحریم‌های دشمنان و مسائل و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا، کوچکترین وقفه‌ای در ارایه خدمات به مردم ایجاد نشده و مشکلی در حوزه خدمات رسانی در استان خراسان رضوی و شهرستان گناباد وجود ندارد.

قربانی از مدیران این شهرستان خواست با همان روحیه روزهای نخست کاری خود به ارایه خدمات به مردم بپردازند و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند و در حالی که دشمنان برای ایجاد ناامیدی و نارضایتی در جامعه تلاش می‌کنند،  مسوولان اجازه ندهند روحیه ناامیدی در جامعه حاکم شود. 

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، عدم توجه به پروتکلهای بهداشتی در آیین‌های مذهبی و عزاداری‌های ماه‌های محرم و صفر، صدمات جبران ناپذیری بر سلامت عمومی جامعه وارد می‌کند لذا همه موظف به رعایت این پروتکلها هستند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.