کرمان - ایرنا - رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در آستانه هفته دولت از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا با ارتباط گیری بیشتر با رسانه ها در این ایام مردم را در جریان اقدامات و خدمات برجسته دولت و نظام قرار دهند.

به گزارش ایرنا ، محمدصادق بصیری روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمان افزود: دولت دوازدهم طی سال های اخیر خدمات گسترده  و اقدامات موثری داشته که بخوبی برای مردم تشریح و گزارش دهی نشده است لذا ضرورت دارد که برای اقناع مردم در ایام هفته دولت مدیران بیشتر وقت بگذارند و به بیان این خدمات بپردازند.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان کرمان با اشاره به اینکه توجه به خواسته های مردم در مناطق مختلف باید محور برنامه های هفته دولت باشد اظهار داشت : دولت از مردم و در کنار آن هاست و جامعه باید این مساله را بیش از پیش لمس کند.
بصیری با تاکید براینکه دستاوردهای دولت در این هفته باید با برنامه ریزی اصولی به نحو مطلوب اطلاع رسانی و برای مردم تبیین شود، افزود: هنگامی که این اتفاق رخ دهد و جامعه به این باور برسد که دولت در کنار آن هاست، قطعا بر اعتماد پذیری و سرمایه اجتماعی افزوده خواهد شد و شاهد فاصله بین مردم و دولت ها نخواهیم بود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به رویکرد نشاط و امید آفرینی دولت تصریح کرد:  مدیران دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی با ارایه‌ درست اطلاعات و آمار در زمینه دستاوردهای دولت، می توانند بر امید و نشاط  جامعه بیفزایند.
دبیر شورای اطلاع رسانی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم در این نشست   به نقش محوری رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی و روشنگری از خدمات برجسته نظام اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط کنونی نقش رسانه ها در معرفی دستاوردهای دولت باید پررنگ تر و روند پیشرفت اقدامات توسط آنان بیشتر پیگیری شود.

محمدرضا علیزاده افزود: رسانه ها می توانند با استفاده از ظرفیت های خود در حوزه مجازی و مکتوب به بیان اقدامات و فعالیت های دستگاههای اجرایی بپردازند و به شور و نشاط در جامعه کمک کنند.
در این نشست تعدادی از فعالان عرصه رسانه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و با بیان دشواری های اطلاع رسانی  و دغدغه دست اندرکاران رسانه خواستار پاسخگویی بیشتر مدیران دستگاههای اجرایی با رسانه ها در راستای پیشرفت و آبادانی استان شدند.