علیرضا رزم حسینی در این ارتباط مردمی که مدیرکل ارتباط مردمی و سفرهای مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری نیز حضور داشت، به تماسهای مردم پاسخ گفت.
در یکی از این تماسها، نماینده سپرده گذاران بدر توس با بیان مشکلات سپرده گذاران این موسسه گفت: ٦ سال است که اصل پول ما را نمیدهند و هیچ نهادی پاسخگوی ما نیست، تنها پس از حضور شما در استان به مشکلات ما پرداخته شد و هماینک نیز برای رسیدگی به خواستههایمان درخواست جلسه حضوری داریم.
استاندار خراسان رضوی نیز با این درخواست موافقت کرد و قرار شد فردا ملاقات حضوری با نمایندگان سپرده گذاران بدر توس برگزار شود.
یکی دیگر از شهروندان نیز در این ارتباط مردمی وضعیت نامناسب جاده سبزوار - نیشابور را مطرح کرد و خواستار رسیدگی شد که استاندار خراسان رضوی در پاسخ گفت: حق با شماست و این جاده وضعیت نامناسبی دارد و وزیر را هم دعوت کردهام از این جاده بازدید کند.
رزم حسینی افزود: این پروژه ملی نیازمند اعتبارات ملی است که پیگیر آن هستیم.
درخواست وام برای اشتغال، تامین جهیزیه، مشکلات اداری و معیشتی از دیگر درخواستهای هم استان از استاندار بود که وی قول بررسی، پیگیری و رسیدگی به این درخواستها را داد.
علیرضا رزم حسینی، ۳۱ تیر ماه امسال نیز از طریق این سامانه دستکم به ۳۰ تماس شهروندان پاسخ گفت.
مدیران و مسوولان دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی به منظور رسیدگی به درخواستهای مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم این استان هستند.
سامانه الکترونیکی ارتباطات مردمی دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راهاندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهرهگیری از این سامانه در کشور است و هماکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان میگذرد.