تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲

سنندج‌ - ایرنا - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: انعکاس و بازتاب خدمات دولت به مردم امری ضروری است و رسانه‌ها و دولتمردان باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، محمود الله‌مرادی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: خدمات دولت به مردم در واقع خدمات نظام اسلامی است و نباید نادیده گرفته شود چرا که دولت کارهای اساسی انجام داده که نشان می‌دهد نظام هیچ تفاوتی در خدمت‌رسانی به مردم در هیچ نقطه‌ای از کشور قایل نیست.

وی تاکید کرد: در مناطقی که محرومیت بیشتری وجود دارد دولت در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و راهسازی تلاش می‌کند تا این محرومیت‌های گذشته رفع شود.

الله مرادی با بیان اینکه همه دست بدست هم دهیم تا انقلاب از این مسیر سخت عبور کند، افزود:‌ امروز نیاز به وحدت داریم پس اگر تذکری و انتقادی وجود دارد به گونه‌ای نباشد موجب ایجاد یاس در جامعه شود.

وی با اشاره به همزمانی هفته امر به معروف نهی‌ از منکر با هفته دولت آن را به فال نیک گرفت و تاکید کرد:‌ با توجه به وجود ویروس کرونا، ٣٠٠ برنامه در این هفته برای اجرا در فضای مجازی و رسانه‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.

الله مرادی یادآور شد: مقابله با کرونا و رعایت فاصله اجتماعی یک معروف است چون به سلامت جامعه مرتبط است بنابراین باید به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا عمل کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه جمله بی تفاوت نباشیم شعار اصلی هفته است، گفت: اگر همه نسبت به مسایل بی تفاوت باشند دشمنان بر نا تسلط پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هدف ستاد فرهنگسازی برای این است که مردم خود امر به معروف و نهی از منکر شوند، اضافه کرد: مردم باید این فریضه را وظیفه خود بدانند و همزمان زمینه فراهم شود که جامعه پذیرش تذکر لسانی از یکدیگر و تحمل‌ نقد را داشته باشد.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه مباحث انتقادی نباید موجب تخریب خبرنگاران شود و غیرمنصفانه است، افزود: اگر جایگاه خبرنگار تخریب شود مسیر درست جامعه دچار اخلال می‌شود.  

وی با بیان اینکه خبرنگاران بهترین آمران به معروف و ناهی از منکر هستند، یادآور شد: صداقت در انتقال اخبار و انعکاس آنها در همان حد و اندازه از جمله انتظارات از این قشر است.

الله مرادی با اشاره به کشف ٢٠ تن مرغ فاسد توسط دامپزشکی در کردستان اظهار داشت: رسانه‌ها باید چنین موضوعاتی که با سلامت جامعه عجین است را جدی‌تر پیگیری کنند که چطور با وجود چنین نظارت‌هایی شاهد این تخلفات هستیم.