سنندج - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اطلاع مردم از خدمات نظام و دولت یک حق طبیعی است و اعتقاد داریم که توسعه استان نیازمند همدلی است.

به گزارش ایرنا، حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در نشست خبری استاندار کردستان به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه افرادی در فضای مجازی در صدد دلسرد کردن مردم هستند، اظهار داشت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود با اطلاع‌رسانی خدمات، امید را در جامعه ترویج دهند.

وی افزود:‌ مراقبت از امنیت استان از دیگر انتظارها از رسانه‌هاست که بتوانند در این راستا همانند گذشته همسو با دستگاه‌های ذیربط باشند و دسیسه های دشمنان را خنثی کنند.

خوش اقبال با اشاره به اهمیت وظایف شورای اطلاع رسانی یادآور شد:‌ هفته دولت فرصتی برای امید آفرینی در جامعه با ارایه گزارش خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه که تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ملت ایران تحمیل شده است، اضافه کرد:‌ طی روزهای اخیر شاهد پیروزی دیپلماسی عزت مندانه ایران در برابر تحریم تسلیحاتی کشورمان در شورای امنیت بودیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مردم ایران با مقاومت خود ضربه های مختلفی را علیه دشمن وارد کرده‌اند و در عرصه دیپلماسی هم این شکست آمریکا نشان از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر سیاست های آمریکا است.

وی با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم تاکید کرد: ایام محرم در این استان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و ناظران نیز با متخلفان برخورد خواهند کرد.

خوش اقبال با اشاره به فروکش کردن موج شیوع کرونا در این استان یادآور شد: با همکاری مردم این موج هم اکنون فروکش شده و انتظار می رود با رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم دیگر شاهد گسترش شیوع این ویروس در جامعه نباشیم.