کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه از مرزداران به عنوان طلایه‌داران امنیت در مرزهای کشور یاد کرد و گفت: چمشان بیدار آنها اجازه هرگونه ناامنی را از دشمنان و مجرمان در نقاط مرزی گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا که فرماندهان نیروهای مسلح استان کرمانشاه نیز حضور داشتند، هماهنگی، وفاق و همدلی اعضای شورای تأمین استان در برقراری امنیت، تقویت مرز، مبادلات اقتصادی و استفاده از ظرفیت های مرز در استان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی افزود: خوشبختانه امروز با حضور مقتدرانه نیروهای مسلح از جمله نیروهای مرزبانی امنیت بسیار خوبی در مرزهای استان و کشورمان حکمفرماست و آنها مانند سدی استوار در برابر تخلفات و تهدیدها ایستاده اند.

بازوند همچنین بر حل مشکلات کولبران و حمایت از آنها تاکید کرد و گفت: باید ساز و کاری برای تردد ایمن تر آنها اندیشیده شود که شاهد برخی مشکلات نباشیم.

استاندار کرمانشاه یادآوری کرد: آنچه که امروز بیش از هر چیز دیگری نمایان است وحدت و همدلی میان مرزداران و مرزنشینان است که با همه وجود از امنیت مرزها حراست و پاسداری می کنند.

وی در پایان گفت: به یاری خداوند و با حضور با صلابت نیروهای مسلح، دشمنان در برابر اراده ملت استوار ایران شکست خواهند خورد و انقلاب اسلامی قوی تر از گذشته راه پرفتخارش را ادامه می دهد.

مرزهای جمهوری اسلامی در امنیت کامل هستند

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی نیز در این دیدار با تاکید بر وجود امنیت کامل در مرزهای کشور، گفت: دشمنان کوچکتر از آن هستند که بخواهند متعرض مرزهای ایران اسلامی شوند.

سردار «احمدعلی گودرزی» با اشاره به ضعف برخی از کشورهای همسایه در مراقبت از مرزهای مشترک افزود: با این وجود مرزهای جمهوری اسلامی ایران به خوبی از سوی مرزداران تامین امنیت می شود که می توان آن را مثالزدنی دانست.

 وی همچنین با قدردانی از تلاش های ارزنده مسوولان استان برای تقویت و امنیت مرزهای کرمانشاه افزود: در بازدیدهای صورت گرفته امنیت مطلوبی بر مرزهای اسن استان حاکم بود که نشانگر هماهنگی و همدلی مجموعه مسوولان و در راس آنها استاندار است.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: شاخص های امنیت در استان بسیار مطلوب و روند صعودی داشته و این امنیت برقرار شده مورد رضایت مرزنشینان و مردم است.

سردار گودرزی در پایان گفت: اضافه شدن یک گردان تکاوری در هنگ مرزی پاوه و تقویت تجهیزات در بحث دوربین ها، سیستم های الکترونیکی، پهپادی و پایش تصویری برای تقویت مرزها در دستور کار است.