شهرری- ایرنا- یک سخنران مذهبی با اشاره به اهمیت و ارزش و تاثیرگذاری ماه محرم در رفع معضلات گفت: معضلات اجتماعی و دین گریزی را می‌توان با استفاده از مکتب امام حسین(ع) حل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «ناصر رفیعی» شامگاه چهارشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم با حضور ائمه جمعه و جماعات و مبلغین درآستان شیخ صدوق شهرری برگزارشد، در سخنانی با اشاره به اینکه قیام امام حسین(ع) تحول آفرین است، اظهار داشت: نیاز امروز مجالس محرم این است که مبلغان با استفاده از سخنان آن حضرت و درس‌های قیام ایشان به موضوعات تحول در زمینه‌های اعتقادی، اجتماعی و سیاسی بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی افزود: امروز تحول اعتقادی این است که نسبت به تثبیت باورها درجوانان تلاش کنیم و ائمه علیه‌سلام هم با روش‌هایی افراد مخالف را همراه خود کردند.

این همایش با مشارکت حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری و  همکاری اداره اوقاف و امورخیریه، اداره تبلیغات اسلامی، مرکزخدمات حوزه علمیه، امورمساجد و جامعه وعاظ برگزارشد.
در این همایش همچنین از۳۰  نفر از پیشکسوتان تربیت مبلغان، مبلغان جوان و مساجدفعال درحوزه تبلیغ، مبلغان جهادی و هیات مذهبی فعال در حوزه تبلیغ، مبلغ روستایی و امام جماعت فعال ادارات و مبلغ فضای مجازی و بانوان مبلغه تجلیل شد.

شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع است.

این شهرستان با وجود حرمین حضرت عبدالعظیم(ع) و امام خمینی(ره) یکی از شهرهای مذهبی کشور محسوب می‌شود.