مشهد- ایرنا- دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی قهرمانی این استان روز جمعه در مشهد برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

مجید روح‌پرور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که در محل کنار گذر شمالی مشهد برگزار شد ۲۴ تیم با ۱۱۰ دوچرخه سوار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بالای ۵۰ سال با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: طول مسیر برای رده سنی نوجوانان و پیشکسوتان ۱۰ کیلومتر و برای جوانان و بزرگسالان ۲۰ کیلومتر بود.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی گفت: در پایان این مسابقات در رده سنی نوجوانان بنیامین فنایی از تیم امیدنیای مشهد بر سکوی نخست ایستاد و سهیل عباسی از تیم نیشابور و شهریار فرزین از تیم هم‌رکابان نیشابور دوم و سوم شدند.

روح پرور افزود: در رده سنی بزرگسالان هم مهدی روزبهان از تیم امیدنیای مشهد قهرمان شد. حسین ابوترابی از تیم نیشابور مقام دوم را کسب کرد و امیر حسین محمدی از تیم کلاسیک مشهد به مقام سوم دست یافت.

وی ادامه داد: در رده سنی بالای ۵۰ سال هم محسن حریرچی از تیم هم‌رکابان نیشابور مقام نخست را به دست آورد. ابوالفضل خانی از تیم رایکای نیشابور دوم شد و حمید یوسف زاده از تیم کلاسیک مشهد بر سکوی سوم ایستاد. نتیجه رده سنی جوانان نیز بعد از تایید تیم فنی اعلام خواهد شد.

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را دوچرخه سواران زن تشکیل می دهند.