سمنان- ایرنا- فرماندار شهرستان سرخه گفت: ۴۴ طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

محمد مویدی زاده روز یکشنبه همزمان با آغاز هفته دولت در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۲۹ طرح از مجموعه ۴۴ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در شهرستان سرخه مربوط به طرح‌های عمرانی است.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح ۲۹ طرح عمرانی در شهرستان سرخه به مناسبت هفته دولت سرمایه گذاری شده است.
مویدی‌زاده یادآور شد: طرح‌های عمرانی مربوط به دستگاه‌های اجرایی و در زمینه‌های مختلف مانند آبرسانی، کشاورزی ، منابع‌طبیعی و آبخیزداری است.
وی بیان کرد: سه طرح از مجموع ۳۲ طرح آماده افتتاح در هفته دولت امسال در شهرستان سرخه مربوط به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.
فرماندار سرخه بیان کرد: ۳۰۰ میلیارد ریال برای افتتاح سه طرح اقتصادی این شهرستان به مناسبت هفته دولت سرمایه‌گذاری شد.
وی تصریح کرد: افتتاح سه طرح اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سرخه زمینه اشتغال ۵۶ نفر را فراهم کرده است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان سرخه کلنگ‌زنی می‌شود.
فرماندار سرخه گفت: احداث جاده کمربندی مسیر سرخه به فیروزکوه، اجرای طرح‌های آبرسانی و شرکت برق از جمله طرح‌هایی است که آغاز عملیات اجرایی آن‌ها به مناسبت هفته دولت در این شهرستان آغاز می‌شود.

شهرستان ۱۵ هزار نفری سرخه در ۱۷۰ کیلومتری شرق تهران و ۲۰ کیلومتری غرب شهرستان سمنان قرار دارد.
دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح‌ در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می شود.