به گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش ایرنا از معاونت علمی ریاست جمهوری، یک شرکت دانشبنیان ایرانی نیاز کسبوکارهای دیجیتال در فضای مجازی را به خوبی پاسخ گفته است.
علیرضا ناظمزاده، مدیرعامل این شرکت دانش بینان هدف این شرکت را ایجاد درآمد شفاف و منصفانه برای نمایش دهندگان و بهبود نتیجه تبلیغ کنندگان از تبلیغات آنلاین عنوان کرد و گفت: با نگاه به تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران، در چهار سال گذشته علاوه بر این شرکت سایر زیرمجموعههای آن نیز به منظور کامل شدن تکههای پازل دیجیتال مارکتینگ ایجاد شدند.
این فعال فناور با اشاره به اینکه بزرگترین زیرساخت تبلیغات آنلاین ایران را دو بخش اصلی نمایشدهندگان و تبلیغکنندگان شکل میدهند، عنوان کرد: نمایشدهندگان از طریق شرکت و با نمایش تبلیغات درآمد کسب کرده و میتوانند هزینههای تولید محتوا و ادامه فعالیت وبسایتشان را تامین کنند و محتوای مناسب را به دست مردم برسانند.
ناظمزاده افزود: تبلیغکنندگان نیز از طریق این شرکت با نمایش تبلیغات محصولات و خدماتشان در بزرگترین و معتبرترین وبسایتها و خبرگزاریهای ایرانی میتوانند علاوه بر افزایش فروش محصولات و خدماتشان به افزایش آگاهی از برند نیز دست یابند.
از کسب درآمد ۲۵ میلیاردی تا کارآفرینی ۱۲۰ نیروی دانشآموخته
این فعال فناور با بیان اینکه به صورت مستقیم بیش از ۱۲۰ نفر از دانشجویان و فارغالتحصیلان برترین دانشگاههای کشور در این شرکت دانش بنیان مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: این شرکت دانشبنیان بهصورت غیرمستقیم برای بیش از ۲ هزار نفر از فعالان حوزه اطلاعرسانی و وب اشتغال ایجاد کرده است.
ناظمزاده ادامه داد: همچنین به صورت غیرمستقیم برای بیش از ۵ هزار نفر از فعالان حوزه کسبوکار از طریق کمک به افزایش فروش محصولات و خدمات این کسبوکارها اشتغال ایجاد شده است.
مدیرعامل این شرکت دانش بنیان همچنین به کسب درآمد بیش از ۲۵ میلیارد تومانی درآمد برای وبسایتهای ایرانی اشاره کرد و گفت: از این طریق بیش از ۲ میلیون دلار جلوگیری از خروج ارز از کشور صورت گرفت.
بهبود دوبرابری نتایج تبلیغات
وی مزیت اصلی این شرکت دانشبنیان را استفاده از فناوری روزآمد در نمایش تبلیغات دانست و گفت: این ویژگی، منجر به افزایش نتیجهگیری کسبوکارها از این تبلیغات میشود و همچنین، منجر به افزایش درآمد نمایشدهندگان تبلیغات خواهد شد.
ناظمزاده از دیگر محصولات منحصر به فرد شرکت نام برد و گفت: تبلیغات هدفگذاری مجدد (Retargeting)، کلیدواژهای، موضوعی برای اولین بار توسط این شرکت عرضه شد.
وی با اشاره به اینکه محصولات یادشده با بررسی نمونههای برتر خارجی بومیسازی شدند، ادامه داد: کسبوکارها از طریق این تبلیغات توانستهاند نتیجهبخشی تبلیغات خود را تا بیش از دو برابر بهبود دهند.
این فعال فناور یکی از مهمترین ضرورتها برای جهش در تولید را ایجاد بستری مناسب برای فروش محصولات ایرانی دانست و گفت: برای افزایش فروش این محصولات این شرکت بستری مناسب را برای دسترسی به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه از مخاطبان ایرانی را ایجاد کرده است که از طریق این ظرفیت میتوان به این هدف بزرگ و مهم ملی دست یافت.