تهران- ایرنا- مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور از ادامه بارش باران در جاده‌های چالوس و هراز خبر داد و وضعیت تردد در مسیرهای شمالی را روان اعلام کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲هزار و ۲۵۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۷ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۷ درصد، اوج تردد بین ساعت ۱۹ تا۲۰ و کمترین تردد بین ساعت ۴ تا ۵ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در جاده‌های  هراز، فیروزکوه، چالوس، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر می‌دهد.

همچنین جاده چالوس دارای بارش باران و جاده‌های هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر جاده‌ها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می‌دهد.

ترافیک در محور شهریار- تهران در اکثر مقاطع نیز نیمه سنگین است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گلستان، اردبیل، مازندران و گیلان خبر می‌دهد.

 هم چنین محور هراز (تونل زیار باغ)، واقع دراستان مازندران،از روز گذشته تا فردا  به مدت ۲ شب،از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح روز بعد، به‌ دلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل،کیلومتر ۹۵، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس انجام می‌شود.