مشهد- ایرنا- هم‌زمان با هفته دولت ۱۵ پروژه عمران شهری با هزینه ۲۱۲ میلیارد ریال در کاشمر به بهره‌برداری رسید.

شهردار کاشمر گفت: احداث ۲ زمین ورزشی روباز در مناطق کم برخوردار، ساخت ۲ سوله ورزشی به مساحت بیش از هزار مترمربع، احداث ۱۰ واحد تجاری و مسکونی در راستای ایجاد درآمدپایدار برای شهرداری به مساحت ۶۱۰ مترمربع  از جمله این پروژه‌هاست. 

جعفر سلیمانی با بیان اینکه اجرای آیلند میانی خیابان خرمشهر و تعریض این خیابان و بهسازی و کف‌سازی ضلع شمالی پایانه مسافربری از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید افزود: شهرداری کاشمر بزرگ‌ترین بوستان بانوان استان خراسان رضوی را بعد از مشهد با تمامی امکانات به مساحت ۴۰ هزار مترمربع احداث نمود که در هفته دولت ساختمان گالری آن به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: بوستان بانوان کاشمر دارای فروشگاه، زمین‌بازی کودکان، میزهای پینگ‌پنگ، آمفی‌تئاتر روباز، فضای نشیمن، وسایل ورزش همگانی، زمین شطرنج، فوتبال، والیبال و بسکتبال، هندبال، مسیر دوچرخه‌سواری، رینگ سلامت، زمین اسکیت، سوله ورزشی و تالار پذیرایی است و ۵۲ هزار نفر بانوان شهر کاشمر از این بوستان بهره‌مند شده‌اند.

شهردار کاشمر گفت: تکمیل فاز سوم بولوارسیدمرتضی، کف‌سازی و اجرای معبر پایانه میوه و تره‌بار به مساحت سه هزار مترمربع، تهیه و نصب ۲۵ دستگاه دوربین نظارتی، اجرای بیش از هزار مترمربع کانال دفع آبهای سطحی از دیگر پروژه‌هایی است که طی هفته دولت در شهر کاشمر به بهره‌برداری رسید و مورد استفاده شهروندان قرار گرفت.

هم‌زمان با هفته دولت ۵۴ طرح با هزینه افزون بر ۳۰۱ میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال در شهرستان کاشمر به بهره‌برداری می‌رسد که از این تعداد ۲۶ طرح با هزینه ۵۶ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال در نقاط روستایی و ۲۸ طرح با هزینه ۲۴۴ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال در نقاط روستایی اجرا شده است.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.