همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: نیروهای مسلح در تمامی بلایای طبیعی به ویژه سیل، زلزله و مقابله با ویروس کرونا در کنار مردم بوده‌اند.

سید سعید شاهرخی روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان ارتش در همدان اظهار داشت: هدف مشترک دولتمردان و نیروهای مسلح خدمت به مردم است.

وی اضافه کرد: تمامی مسوولان هدفشان خدمت خالصانه به مردم است تا فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان این نظام و آثار ویروس کرونا را کاهش دهند.

استاندار همدان بیان کرد: نیروهای نظامی، انتطامی و یگان های مختلف نیروهای مسلح خالصانه و با اعتقاد راسخ زندگی خود را وقف حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی کردند.

وی از فرماندهان نظامی خواست دلاورمردی های فرزندان رشید این مرز و بوم که فداکارانه مرزهای زمینی و هوایی را حراست می کنند به مردم اطلاع رسانی کنند.

شاهرخی ادامه داد: وجود پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، تیپ شهید قهرمان و پدافند هوایی غرب کشور در همدان کمک زیادی به استان می کند و این نیروها هر جا لازم بوده در سیل و زلزله و دیگر بلایا به کمک مردم آمدند.

امیر سرتیپ دوم ستاد نورخدا شاکرمی فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان نیز با بیان اینکه یگان های ارتش در این استان از آمادگی رزمی و دفاعی بالایی برخوردار هستند گفت: ارتش جمهوری اسلامی جلوه ای از شعار

ما می توانیم را در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته است.

در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد فرمانده تیپ سوم شکاری شهید نوژه و فرمانده پدافند هوایی منطقه غرب کشور نیز حضور داشتند.