هیأت دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، گزارش وزارت راه و شهرسازی از طرح مسکن مهر ارایه شد و دولت در این باره بر انجام اقدامات لازم جهت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تأمین تدریجی خدمات آن تأکید کرد.
همچنین دولت کلیه دستگاه‌های اجرایی ذیربط را موظف کرد که در جهت حل مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن در حوزه مأموریت خود اقدام نمایند تا فرایند تکمیل و واگذاری واحدهای اتمام یافته تسریع یابد.
به موجب این تصمیم همچنین کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست موظف شد که راه‌های تأمین اعتبار مورد نیاز برای ادامه کار با توجه به عدم تزریق پول پرقدرت که منجر به افزایش تورم خواهد شد را بررسی و به دولت پیشنهاد نماید.
در ادامه این جلسه دولت، وزرای امور اقتصادی و دارایی، نیرو، راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی را موظف نمود که جهت آگاهی شهروندان از آثار کلان این طرح از جمله آثار تورمی که به بار آورده و تعهدات فاقد منابعی که برای دولت یازدهم مشکلات فراوانی را ایجاد نموده است و کاستی های بسیاری که دارد، اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهند.
در این جلسه، هیأت وزیران همچنین با انتصاب اسماعیل جبار زاده، سید محمد میرمحمدی و محمد ناصر نیکبخت به ترتیب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، یزد و همدان موافقت کرد.
رییس جمهور در این جلسه خطاب به استانداران منتخب، آنان را به حفظ وحدت و انسجام جامعه و بهره‌گیری از نیروهای معتدل توصیه و بر تلاش جدی به منظور افزایش نشاط اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه و رونق اقتصادی تأکید کرد.