شهرکرد- ایرنا- همزمان با سومین روز از هفته دولت ۱۸ طرح شهرستان خانمیرزا چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه با حضور معاون وزیر کشور افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان خانمیرزا گفت: این طرح‌ها شامل اجرای آسفالت، آب‌رسانی، برق رسانی، آبیاری نوین و ساماندهی گلزار شهدا است.
یوسف مرادی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان خانمیرزا تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها از سوی چهار دستگاه اجرایی افزون‌بر ۴۰ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و سایر ردیف‌های بودجه‌ای هزینه شده است.
وی تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۳۳ نفر در شهرستان خانمیرزا فراهم شد.
مرادی یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی چهار طرح در شهرستان خانمیرزا آغاز شد و برای اجرای این طرح‌ها یکهزار و ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار ملی و استانی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
از این تعداد افتتاح و بهره‌برداری ۱۸ طرح با افزون‌بر ۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۳ نفر و کلنگ زنی چهار طرح با یکهزار و ۶ میلیارد ریال مختص شهرستان خانمیرزا است.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
خانمیرزا در ۱۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.