شهرکرد- ایرنا- همزمان با سومین روز از هفته دولت ۳۵ طرح شهرستان لردگان روزسه‌شنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور افتتاح و بهره‌برداری شد.

فرماندار شهرستان لردگان گفت: این طرح‌ها شامل اجرای جوی و جدول، مسیل، آسفالت معابر، سازه‌های سنگی ملاتی، کانال کشی، باند دوم جاده کوشکی به پل قرح، آب‌رسانی، برق رسانی، آبیاری نوین، پرواربندی بره، ساماندهی گلزار شهدا، مدرسه‌سازی و واحدهای مسکونی است.
ملک‌محمد قربانپور روز سه‌شنبه در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های شهرستان لردگان تاکید کرد: برای اجرای این طرح‌ها از سوی ۱۲ دستگاه اجرایی افزون‌بر ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و سایر ردیف‌های بودجه‌ای هزینه شده است.
وی تصریح کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال مستقیم ۱۳ نفر در شهرستان لردگان فراهم شد.
قربانپور یادآور شد: همچنین عملیات اجرایی ۱۶ طرح در شهرستان لردگان آغاز شد.
وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت سال‌جاری ۲۶۲ طرح با دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و ۴۴۸ نفر اشتغال‌زایی مستقیم در چهارمحال و بختیاری افتتاح و بهره‌برداری و همچنین ۸۶ طرح عمرانی با سه هزار و ۵۵۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.
از این تعداد افتتاح و بهره‌برداری ۳۵ طرح با افزون‌بر ۲۴۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۳ نفر و کلنگ زنی ۱۶ طرح با ۵۸۰ میلیارد ریال مختص شهرستان لردگان است.
دوم تا هشتم شهریور به مناسبت سالروز شهادت محمد علی رجایی و محمد جواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
لردگان در ۱۸۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.