تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: از اینکه پس از گلزنی به استقلال شادی کردم ناراحت هستم و همیشه گفتم که نباید آن گونه خوشحالی می‌کردم.

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: بارها حضور در شهرآورد را تجربه‌ کرده‌ام و به خوبی می‌دانم این مسابقه چه شرایط ویژه‌ای دارد.

وی افزود: من ۲۰ بار حضور در شهرآورد را تجربه کرده‌ام. علی پروین نیز این تعداد بازی را در بزرگ‌ترین مسابقه فوتبال ایران انجام داده است و در فصل آخری که بازیکن استقلال بودم می‌توانستم این رکورد را بشکنم اما برخی‌ افراد دوست نداشتند و اجازه چنین کاری را به من ندادند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: با پیراهن استقلال موفق به گل‌زدن در شهرآورد شدم اما در شهرآورد ۶۲ و دیداری که با تساوی یک بر یک به پایان رسید با پیراهن پرسپولیس دروازه «وحید طالب‌لو» را باز کردم.

نیکبخت تصریح کرد: من از این که پس از گل‌زنی به استقلال شادی کردم ناراحت هستم و همیشه گفته‌ام نباید آن گونه خوشحالی می‌کردم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: «فرهاد مجیدی» دومین تجربه‌اش را به عنوان سرمربی در شهرآورد پشت سر می‌گذارد و به طور حتم انگیزه‌های زیادی برای شکست دادن پرسپولیس دارد. او یک دربی باز قهار در دوران بازی‌گری‌اش بود و امیدوارم در مربیگری‌ام چنین باشد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال تشنه جام است و می‌خواهد با غلبه بر پرسپولیس به فینال جام حذفی صعود کند و برای همین شانس بیشتری نسبت به رقیب سنتی خود دارد.

نود و سومین شهرآورد پایتخت در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی امروز ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.  

تراکتورسازی تبریز روز گذشته با پیروزی یک بر صفر برابر نفت مسجد سلیمان به فینال جام حذفی راه یافت.