مهاباد- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: ۲ نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی این شهرستان به اتهام فساد مالی دستگیر شده‌اند.

اصلان حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای پیگیری موضوع تخلفات اداری و مبارزه با فساد مالی در شهرداری این شهر، روز گذشته ۲ نفر از کارکنان اداره راه و شهرسازی نیز با حکم قضایی دستگیر شده اند.

وی با بیان اینکه قبل از این نیز ۹ نفر از کارکنان شهرداری در همین ارتباط توسط سربازان گمنام امام زمان (ع) دستگیر شده بودند، ادامه داد: دستگیری روز گذشته نیز در ادامه پرونده‌های فساد مالی و تخلفات اداری در شهرداری مهاباد صورت گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد با اشاره به اینکه هم اکنون پنج نفر از اعضای شورای اسلامی این شهر هم به اتهام فساد مالی بازداشت هستند، اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در این زمینه همچنان ادامه دارد و در روزهای آینده با تکمیل شدن اطلاعات، گزارش و نتیجه نهایی به رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

حیدری گفت: هیچ خط قرمزی در راه مبارزه با تخلفات اداری و فساد مالی وجود ندارد و دستگاه قضایی بدون مماشات با متخلفان برخورد خواهد کرد.  

در ماه‌های گذشته بررسی سلامت اداری، احضار و دستگیری تعدادی از کارکنان شهرداری‌های کشور با دستور سازمان بازرسی و ورود دادستانی در دستور کار نهادهای امنیتی، نظارتی قرار گرفته است.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.