سمنان- ایرنا- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت : طرح‌های هفته دولت در سه شهرستان‌ سمنان ، مهدیشهر و سرخه با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری تکمیل شد.

به گزارش ایرنا، سید یاسر حسن پور روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات ارتباطی حوزه شهرستان‌‎های سمنان، مهدیشهرو سرخه بیان کرد: تمام طرح‌های ارتباطی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان های سمنان ، مهدیشهر و سرخه با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریالی آماده افتتاح است .

وی در ادامه اظهار کرد:  برنامه و اولویت اصلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، تمرکز بر روی نقاط محروم و تلاش برای برقراری پوشش کامل تلفن همراه و  اینترنت پهن باند سیار(LTE) در روستاهای بالای ۲۰ خانوار و برقراری پوشش مطلوب در جاده های بین شهری استان است.

حسن پور  تصریح کرد : تمام طرح‌های اجرا شده در سه شهرستان سمنان، سرخه و مهدیشهر  توسعه ایی بود وهمگی گام مهم و اساسی در زمینه بهبود وضعیت محسوب می شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری  اطلاعات استان سمنان با اشاره به اهمیت فعالیت حوزه کسب وکارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در شهرستان‌های این استان اظهار داشت: برای بهبود این فضا، ۲ بستر استفاده از منابع پارک اقتصاد دیجیتال و طرح نوآفرین برای حمایت از شرکت های نوپا به منظور ایجاد اشتغال پایدار تبیین شده است و اطلاع رسانی مطلوب در این زمینه ضروری است.

عباس گلرو  نماینده مردم شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی  در نشست بررسی مشکلات ارتباطی حوزه شهرستان‌‎های سمنان، مهدیشهرو سرخه حضور داشت.