کرمان - ایرنا - تیم‌های ایرانجوان بوشهر و ملی حفاری اهواز در هفته‌های ۲۲ و ۲۳ لیگ دسته ۲ از بازی مقابل پاس همدان انصراف دادند و ریاست هیات فوتبال استان کرمان به جهت تاثیر امتیاز این ۲ مسابقه در سرنوشت تیم‌های صعودکننده از گروه ب این رقابت‌ها، خواستار ورود و رسیدگی فوری کمیته اخلاق شد.

به گزارش ایرنا ، علی قرایی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات رخ داده در بازی چوکا تالش و شهرداری بندرعباس در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار داشت: شخصا با روسای کمیته‌های انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال رایزنی کرده‌ام که حقی از هیچ تیم و نمایندگان استان کرمان در این لیگ ضایع نشود.

وی ادامه داد: خواهان رسیدگی فوری به اتفاقات و مسائل مربوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور و شرایط به‌وجود آمده برای تیم مس شهربابک به‌عنوان یکی از نمایندگان استان کرمان در این لیگ هستیم. 

قرایی گفت: همچنین طی نامه‌هایی جداگانه به کمیته‌های یاد شده ، مراتب اعتراض به مسائل مطرح شده، در لیگ دسته دوم فوتبال کشور اعلام شده است.

رییس هیات فوتبال استان کرمان همچنین با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت فولاد سیرجان ایرانیان درخواست کرد که با توجه به عملکرد خوب تیم فوتسال فولاد در فصلی که گذشت و همچنین مسئولیت اجتماعی این شرکت، تیم‌داری در این رشته ورزشی را ادامه دهد.

چوکای تالش با ۴۹ امتیاز، پاس همدان با ۴۶ امتیاز و مس شهربابک با ۴۱ امتیاز به‌ترتیب عناوین نخست تا سوم گروه ب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور فصل ۹۸-۹۹ را کسب کردند.