بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی روز یکشنبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت تلفنی به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کرد.

محمد صادق معتمدیان در این حضور ۱۲۰ دقیقه‌ای به سؤالات و درخواست‌های تماس گیرندگان با سامد (شماره تلفن ۱۱۱) پاسخ گفت.

استاندار خراسان جنوبی برای حصول نتیجه و پیگیری در لحظه برخی موارد ضمن برقراری ارتباط تلفنی با مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسایل را برای رفع و رجوع منتقل کرد.

وی در این فرصت دو ساعته به ۳۰ تماس برقرار شده، پاسخ داد.

ثبت مطالبات مردمی به صورت غیرحضوری و تلفنی در سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد)، به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دولت، ضمن کمک به کاهش مراجعات حضوری، روند رسیدگی به مسائل و مشکلات را تسریع می‌کند.

مردم می‌توانند از این طریق در کوتاه‌ترین زمان و با ساده‌ترین روش و ابزار ممکن، مشکلات خود را در روزهای یکشنبه با شخص استاندار و مابقی ایام هفته براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته با مدیران مربوطه مطرح کنند.

استاندار خراسان جنوبی یکشنبه‌های هر هفته در مرکز سامد استان حضور می‌یابد.