بندرعباس -ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در یک درگیری مسلحانه ماموران این استان با قاچاقچیان مواد مخدر ۲قاچاقچی در شهرستان رودان کشته شدند.

به گزارش روز دوشنبه پلیس هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری افزود:در این عملیات که با همکاری مشترک فرماندهی انتظامی کرمان بود، ۷۷۳کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
وی توضیح داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان  با خبر شدند ، اعضای یک باند مواد مخدر ، قصد دارند یک محموله بزرگ را به صورت مسلحانه از جاده های شهرستان رودان به استان های همجوار منتقل کنند.

وی جعفری ادامه داد: ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان هنگام گشت زنی و کنترل جاده "ماشنگی شهرستان رودان به سمت جاده مازگرد شهرستان حاجی آباد" ، خودرو  وانت سایپا متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و دستور ایست دادند.
به گفته این مقام انتظامی، قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را برخود تنگ دیده و اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند که با توجه به برتری حجم آتش مأموران، خودرو متوقف شد  و دو نفر از قاچاقچیان کشته شدند.

رییس پلیس هرمزگان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو وانت سایپا و کشف 580 کیلو تریاک و 193کیلو حشیش در این عملیات مشترک اظهار داشت:   در بازرسی از خودرو، یک قبضه اسلحه جنگی، 4 عدد خشاب با  98 فشنگ جنگی  و تعداد زیادی پوکه فشنگ  و سه جفت پلاک کشف شد.