مشهد- ایرنا- مدیران شرکت برق منطقه‌ای خراسان، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد و خراسان رضوی روز چهارشنبه با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردم شدند.

شهروندان از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح امروز با شماره گیری تلفن ۱۱۱ به صورت مستقیم، درخواستها و مشکلات خود را با رضا ریاحی مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان، محسن ذبیحی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علی سعیدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مشهد مطرح کردند.

اهم موارد مطرح شده از سوی شهروندان در این گفت و گوی تلفنی درخواست رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر، رسیدگی به مشکلات قبوض برق، پیگیری مشکلات کارکنان شرکت برق، رسیدگی به مشکلات امور مشترکین از جمله واگذاری انشعاب، هزینه برق مصرفی و تقسیط آن، قطع انشعاب، تقسیط حق انشعاب و جابه‌جایی تیر برق بود.

به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی با حضور در محل سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان خراسان رضوی هستند.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با عنوان "سامد" در دولت تدبیر و امید طراحی و راه‌اندازی شد که خراسان رضوی یکی از پیشگامان بهره‌گیری از این سامانه در کشور است و هم‌اکنون حدود چهار سال از فعالیت این سامانه در استان می‌گذرد.

با هماهنگی مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۸ نفر از مدیران این استان با حضور در محل استقرار سامانه سامد بطور مستقیم به تماس‌های مردم از سراسر استان پاسخ داده‌اند.