مشهد- ایرنا- دبیر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: مسابقات دوچرخه سواری کوهستان"کراس کانتری" قهرمانی این استان روز جمعه در بوستان کوهستانی خورشید مشهد برگزار شد.

مجید روح‌پرور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات ۷۰ دوچرخه‌سوار در رده‌های سنی بزرگسالان در مسیر ۲۰ کیلومتر، جوانان در مسیر ۱۶ کیلومتر و نوجوانان در مسیر ۱۲ کیلومتر در ماده تایم تریل انفرادی با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: در پایان این مسابقات در رده سنی بزرگسالان حامدحسن پور از تیم شهربهشت به مقام نخست دست یافت، رضا سهرابی راد از تیم همرکابان نیشابور دوم شد و محمدرضا میریزدی از تیم نیک بایک مشهد مقام سوم را کسب کرد.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی گفت: در رده سنی جوانان هم امیرحسین ابراهیم پور از تیم خط پایان بر سکوی نخست قرار گرفت، سعید حسین پور از تیم نیک بایک مشهد به مقام دوم دست یافت و سینا نادمی از تیم شهربهشت مقام سوم را از آن خود کرد.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان نیز سهیل عباسیان از تیم نیشابور اول شد و کوروش قراگزلو و مهرداد لسانی از تیم شهربهشت به ترتیب به مقام‌های  دوم و سوم دست یافتند.

۲۵۰ دوچرخه سوار سازمان یافته در خراسان رضوی این رشته ورزشی را پیگیری می‌کنند که ۷۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.