اصفهان- ایرنا- ۳۵۰ سبد حمایتی و معیشتی روز دوشنبه بین اقشار نیازمند و کم‌درآمد شهرها و روستاهای مختلف سمیرم توزیع شد.

به گزارش ایرنا، عمده این سبدها توسط بسیج ناحیه سمیرم و تعدادی به همت خیران محلی و بازرگان‌‎های عمده تهیه شده بود.

مسوول واحد اجتماعی سپاه سمیرم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: مجموع ارزش پولی این سبدها یک میلیارد ریال است.

به گفته سرگرد پاسدار روح‌الله پیرمرادیان، بسته های غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، خرما، رب گوجه، سویا، قند و مربا بودند که بعد از شناسایی نیازمندان توسط پایگاه‌های بسیج در محله‌های مختلف توزیع شدند.

وی با اشاره به تداوم شرایط کرونایی از خیران داخل و خارج شهرستان خواست برای شناسایی و توزیع بهتر سبدهای معیشتی و غذایی با واحد اجتماعی نیروی مقاومت بسیج سپاه سمیرم همکاری کنند.

مسوول واحد اجتماعی سپاه سمیرم درباره تهیه و تدارک جهیزیه دختران دم بخت نیز خاطر نشان کرد: امسال در سه مرحله این جهیزیه‌ها توزیع شدند.

سرگرد پیرمرادیان افزود: خانواده‌هایی که توان مالی آنها در تهیه اقلام مختلف جهیزیه پایین است می‌توانند با مراجعه به ا ین واحد در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سمیرم درخواست خود را اعلام کنند تا در ۶ ماهه دوم سال نیز پیگیر تدارک لوازم خانگی برای آنها باشیم.

وی یادآور شد: ۴۳ سری جهیزیه در قالب طرح مهر کریمانه، ۶ ماهه ابتدای سال در روستاها و شهرهای متخلف سمیرم با هزینه ۱۰ میلیارد ریال توزیع شد.

  شهرستان ۹۰ هزار جمعیتی سمیرم که بیش از ۱۵۰روستا و شش شهر دارد و جمعیت عشایری ۱۵ هزار نفری را هم در خود جای داده است.