یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرصت و بستر مناسبی است که باید مردم خصوصا افراد نخبه از آن برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهرستان در چارچوب تولید، اشتغال و امور فرهنگی استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، رضا زارع زاده مهریزی روز سه‌شنبه در جلسه کمیته فضای مجازی شهرستان افزود: فضای مجازی را کاربران و مسوولان با برنامه‌ریزی و تولید محتوای مناسب به فرصتی برای منافع مردم و منطقه تبدیل کنند.

وی ادامه داد: معرفی خیران، نخبگان، هنرمندان، تبیین برکات نظام، انقلاب اسلامی، خدمات دولت به مردم و ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری جزو مواردی است که می‌تواند با فضای مجازی آنها را برای دیگران بیان کرد.

این مسوول با اشاره به اینکه اگر از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی درست و منطقی استفاده نشود ممکن  است به تهدید تبدیل شود، اظهار کرد: درج مطالب مختلف در این فضا نشان دهنده شخصیت افراد و بار فرهنگی به همراه دارد.

زارع زاده مهریزی اظهار کرد: باید فرهنگ و جایگاه شهرستان را در ابعاد مختلف با بهره‌گیری از فضای مجازی به سایر مردم مناطق کشور نشان داد و این وظیفه بزرگ تمامی فعالان این عرصه موثر اجتماعی است .

فرماندار مهریز با اشاره به اینکه دشمنان همواره از فضای مجازی برای تضعیف نظام و انقلاب و خدمات دولت به مردم استفاده می‌کنند،  هوشیاری و مدیریت قوی آن را با همکاری دستگاه‌ها خواستار شد.

زارع زاده مهریزی گفت: دمیدن روح امید و کاهش آلام مردم به خاطر مشکلاتی که توسط دشمنان بر نظام تحمیل شده در شرایط کنونی موضوع مهمی است که باید در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آن را  مدنظر داشت.

  در این جلسه تعدادی از اعضا به تبیین مطالبات خود و اهمیت استفاده از فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان اشاره کردند.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.