تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دور رفت برابر النصر عربستان با یک حادثه شکست خوردیم و امیدوارم در بازی برگشت برابر این تیم بدشانسی سراغ ما نیاید.

به گزارش ایرنا، مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار برابر النصرعربستان اظهار داشت: فردا یک بازی خیلی مهم و حیاتی در لیگ قهرمانان داریم و به اهمیت این بازی واقف هستیم. به سه امتیاز آن نیاز داریم. امیدواریم از این دیدار دست پر بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کرونا در افت سپاهان تاثیر گذاشته است، گفت: مجموعه جدید کادر فنی سپاهان نزدیک به ۲ هفته است که مشغول به کار شده، این موضوع مربوط به ماه‌های گذشته است.

مربی سپاهان افزود: البته با شما هم عقیده‌ام که کرونا روی کیفیت سپاهان اثر گذاشت. تمرینات مدتی تعطیل شده بود و بازیکنان در خانه بودند. بعضی خوب تمرین کردند و برخی بازیکنان خوب تمرین نکرده بودند، به  همین خاطر کرونا روی عملکرد سپاهان اثر گذاشته بود.

وی خاطرنشان کرد: با ورود بازیکنان با کیفیت از اروپا و آمریکای جنوبی سطح تیم‌های آسیایی ارتقا پیدا کرده و تیم‌ها کیفیت بالاتری نسبت به گذشته پیدا کرده اند. آنان سرمایه گذاری خوبی می‌کنند. حضور چنین بازیکنانی به ارتقای کیفی تیم‌های آسیایی کمک می‌کند. این مساله را شما در جریان بازی ها به خوبی می‌بینید و جای خوشحالی دارد.

توتونی عنوان کرد: برای صعود خود از گروه چهارم نیاز مبرم به سه امتیاز داریم. هرچند با تیم با کیفیت النصر بازی داریم که از یک مربی با دانش و فهمیده بهره می‌برد. ولی ما هم تیم با کیفیتی هستیم و این را در بازی گذشته نشان دادیم.

وی اضافه کرد: با یک حادثه و بدشانسی مشکل پیدا کردیم. امیدواریم بدشانسی‌ها برای بازی فردا به سراغ ما نیاید. مطمئنا برای بازی فردا تغییراتی را در تیم خواهیم داشت چون هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم و نمی‌شود فقط از ۱۱ یا ۱۳ یا ۱۴ نفر استفاده کرد.

مربی سپاهان با اشاره به اینکه تغییرات ما مبتنی بر نوع بازی حریف و عملکرد تیم خود ماست، گفت: فردا هم در روش بازی و هم در نوع کارهای تاکتیکی این تغییرات را در بعضی مقاطع، اعمال می کنیم.

سپاهان در دیدار رفت برابر النصر عربستان با نتیجه دو بر صفر این بازی را واگذار کرد و فردا (جمعه، ۲۸ شهریور) نیز در دیدار برگشت باید دوباره به مصاف این تیم برود.

لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز در دوحه قطر پیگیری می‌شود.