مشهد- ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ۵۲.۷ درصد از تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۲۵ در یک سال گذشته تماس مزاحمتی بوده ‌است.

آتشپاد دوم امیر عزیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یکسال گذشته تا کنون ۷۴۵ هزار و ۹۷۶ تماس با سامانه ۱۲۵ برقرار شده و به طور متوسط روزانه پاسخگوی حداقل ۲ هزار و ۴۴ تماس بوده‌ایم.
وی اضافه کرد: ۲۵ هزار و ۵۷ تماس از این تعداد معادل ۳.۴ درصد تماس عملیاتی بود و ۳۹۳ هزار و ۲۸۴ تماس نیز معادل ۵۲.۷ درصد تماس‌ها، مزاحمتی بود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: ۱۸۷ هزار و ۴ تماس نیز معادل ۲۵ درصد تماس‌ها، اشتباهی بوده است و ۴۷ هزار و ۴۱۹ مورد معادل ۶.۳ درصد تماس‌ها مشاوره بود و ۹۳ و ۲۱۲ تماس نیز به سایر موارد مربوط می‌شود.
عزیزی افزود: همچنین طی این مدت هفت هزار و ۹۰۲ عملیات آتش‌سوزی و پنج هزار و ۹۳۷ مورد عملیات امدادرسانی توسط آتش‌نشانان انجام شد.
هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۱ ایستگاه در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت‌رسانی می‌کنند.